godmorgon !

som ni ser så är bloggen okej igen ! tack tack tack Jenny ! :)



Glad midsommar gott folk förresten ! :D

visst sa jag förut att jag skulle till johan idag , o så ska vi tälta ?
iallafall så har det blivit ändrade planer .
jo , jag ska fortfarande till johan , men vi ska inte tälta . inte så roligt när det regnar :/
så vi ska till några o grilla istället . mysipysi ♥



nu ska jag duscha o sånt , sen ska jag packa o fixa mig , sen ska jag gååå till johan :o det är åtta kilometer :s

men aja, jag måste skynda mig lite så vi slipper gå i regnet !
 
bild sen förut nån gång !



vi får se när jag skriver nästa gång , blir ju knappt nånting skrivet när jag är hos johan .

pussinuss bye !

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0