avslutningsmiddag med klassen



den supergoda maten ! dock åt jag inte ens upp hälften för jag blev så mätt ;o


people ! (y)


Jenny (:



emma :)


people !


Josefine :)


Fredrik !




men nu tog jag inte så mycke mer bilder, så dessa får duga .

det var en mysig middag med jättegod mat, alltså en lyckad kväll. och som pricken över i så sjöng några av oss tjejer karaoke på slutet, sjukt kul ! ^^ fast sen om det lät så bra är ju en annan femma ...

men jag ska packa nu för att ikväll ska jag till johan , och innan det ska jag till bräcke där hela klassen + en massa fler folk är, o det är konsär och grejer ! :D

bilder från dagen och kvällen kommer när dom kommer!

Ha en super dag
PUSSS

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0