äntligen hemma !

åkte ju till stan idag som sagt. men innan stan så åkte vi till mormors stuga för att han vi åkte med skulle klippa gräset . så alltså var jag tvungen att sitta o göra ingenting i typ en och en halv timma. dryyygt så inååt !
men solen sken så jag tog en härlig promenad medans :]

när han var klar med det var klockan redan sex, så mamma o han funderade på att vi skulle till stan nån annan dag istället. men guud va arg jag blev, det var ju knappast så att jag hade suttit i tusen år o väntat för ingenting .
så till stan drog vi !

som jag sa så köpte jag det jag så gärna ville .

det jag köpte var :


yeey ! :D jag är sjukt glad ! bra spenderade pengar izabella ♥ :D





nu ska jag äta upp mitt gooodis, sen ska jag sova !

Gnutt!

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0